Omega-3 vetzuren zijn zeer kwetsbaar voor oxidatie. Bewaar een geopende fles daarom niet langer dan 7 weken.
Ongeopend is Mermaids Omega-3 houdbaar tot de houdbaarheidsdatum die op de fles vermeld staat, mits gekoeld bewaard.
Bewaar Mermaids Omega-3 ALTIJD in de oorspronkelijke verpakking in de koelkast. Dit is heel belangrijk voor de kwaliteit en versheid van het product.
Als u een abonnement hebt met meerdere flessen, kunt u het beste 1 fles in de koelkast bewaren en de andere flessen invriezen voor later.
Fresh Omega gebruikt alleen op maat gemaakte recyclebare vouwdozen. Hierdoor wordt geen plastic tape gebruikt en geen opvulmateriaal zoals bijvoorbeeld plastic luchtkussens. U kunt de doos bij het oud papier zetten.
Ja, de glazen flessen zijn recyclebaar. U kunt de lege flessen in de glasbak gooien.
Dat de flessen met Mermaids Omega-3 bruin zijn, is geen toeval. Wij hebben daar bewust voor gekozen om het product te beschermen tegen het licht. Blootstelling aan licht tast namelijk de kwaliteit van omega-3 aan, zodat het eerder gaat oxideren. Waren de flessen doorzichtig of licht van kleur geweest, dan zou de omega-3 iedere keer dat u de koelkastdeur opende of het product gebruikte aan licht worden blootgesteld.
Hebt u een Fresh Omega abonnement, dan ontvangt u - afhankelijk van uw abonnement - per X aantal
Inloggen in uw Fresh Omega-account kan via de blauwe button rechtsboven of u kunt drukken op deze link. U kunt inloggen met uw eigen e-mailadres en wachtwoord dat u hebt aangemaakt tijdens het inschrijven of via de e-mail die u van ons ontvangen hebt. In deze beschermde omgeving hebt u toegang tot al uw persoonlijke gegevens en bestellingen. Hier kunt u zelf gemakkelijk uw persoonsgegevens of abonnement aanpassen of uw abonnement pauzeren of opzeggen. Meer informatie kunt u hier vinden. Mocht u problemen hebben met inloggen, neem dat contact op met onze klantenservice via info@freshomega.nl of bel ons op +31 (0) 629 034 698.
U kunt uw abonnement tot vier maanden vooruit tijdelijk stopzetten. Wel zo handig als het u even niet uitkomt of als u voor een korte of langere periode op reis gaat. U kunt dit aan ons doorgeven via uw Fresh Omega-account. Let er wel op dat u het pauzeren van uw Fresh Omega abonnement uiterlijk 7 dagen voor de volgende levering aan ons doorgeeft.
U kunt uw Fresh Omega abonnement opzeggen al na 2 leveringen, om welke reden dan ook. Wij hebben tijd nodig om uw opzegging te verwerken. Als u de opzegging van uw abonnement uiterlijk 7 dagen voor de volgende levering aan ons doorgeeft, eindigt het abonnement direct en worden er geen Mermaids Omega-3 fles(sen) meer gestuurd. Zegt u uw abonnement minder dan 7 dagen voor de volgende levering op, dan wordt deze wel geleverd. Daarna treedt de opzegging in werking.
U kunt uw Fresh Omega abonnement eenvoudig opzeggen via uw account. U ontvangt vervolgens per e-mail een bevestiging. Op deze pagina vindt u meer informatie over hoe uw account werkt.
U kunt uw abonnement weer activeren via uw Fresh Omega-account. U kunt ons ook altijd een e-mail sturen (info@freshomega.nl) of bellen op +31 (0) 629 034 698. Wij helpen u graag.
U kunt wijzigingen doorgeven via uw Fresh Omega-account. Het tijdelijk stopzetten, opzeggen en wijzigen van uw Fresh Omega abonnement kunt u uiterlijk 7 dagen voor de volgende levering doen.
Als er tijdens het bestellen/betalen iets fout is gegaan, helpen wij u graag persoonlijk verder. U kunt een e-mail sturen naar info@freshomega.nl of bellen met onze klantenservice op +31 (0) 629 034 698.
Als u inlogt in uw Fresh Omega-account kunt u onder de menu-optie 'MIJN BESTELLINGEN’ zien wat u hebt besteld en kunt u wijzigingen doorvoeren. Op deze pagina vindt u meer informatie over hoe uw account werkt.
Wilt u geen abonnement, maar eerst een keer een fles proberen? Bestel dan een fles zonder abonnement.
Na een fles te hebben geprobeerd, wilt u graag doorgaan met het bestellen van super verse Mermaids Omega-3, maar wilt u liever geen abonnement. U kunt altijd een fles of flessen kopen zonder abonnement. Maar het is dan gemakkelijker en voordeliger om een abonnement te nemen. U kunt uw abonnement pauzeren en weer activeren wanneer u maar wilt. Na 2 leveringen kunt u uw abonnement al opzeggen, om welke reden dan ook. Denk er hierbij wel aan dat u alle wijzigingen – zoals pauzeren en opzeggen – uiterlijk 7 dagen voor levering van de volgende fles(sen) aan ons doorgeeft. Dit kan via onze klantenservice of in uw Fresh Omega-account op de website.
Fresh Omega bezorgt in heel Nederland. Ook op de Waddeneilanden. We leveren nog niet standaard in België of Luxemburg, maar op verzoek kan daar ook worden geleverd.
Fresh Omega bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag tussen 08.00 – 17.00 uur. Bij de bestelling van uw Fresh Omega abonnement kunt u aangeven welke dag(en) van levering uw voorkeur heeft. U kunt uw voorkeurdag(en) altijd aanpassen in uw online account.
Op zondagen en maandagen bezorgt Fresh Omga niet. Zo voorkomen we dat producten in het weekend ongekoeld blijven liggen bij het distributiebedrijf en kunnen we de kwaliteit van onze producten optimaal waarborgen.
Wanneer het distributiebedrijf u niet thuis aantreft, proberen ze het pakje bij de buren af te leveren. De koerier laat u in dit geval middels een briefje in uw brievenbus weten waar uw pakje precies is afgeleverd (of via mail). Zijn uw buren ook niet thuis, dan wordt een briefje achtergelaten in uw brievenbus met het verzoek om even te bellen om een afleverafspraak te maken (of ontvangt u een mail). In uw online Fresh Omega-account kunt u een bezorgopmerking plaatsen. Hier kunt u praktische aanwijzingen doorgeven voor de koerier (bijvoorbeeld: “mijn bel doet het niet” of “2e verdieping 3e deur naar rechts”). U kunt ook een voorkeur uitpreken bij welke buren u wilt dat de koerier het pakje aflevert (“graag bij mijn buren op nummer 2 of 5 afleveren”).
Hebt u een abonnement met levering per X aantal
Ja, natuurlijk kan dat. Het is wel noodzakelijk dat dit op tijd (uiterlijk 7 dagen voor de volgende levering) bij ons bekend is. U kunt ons informeren via uw eigen online account of via onze klantenservice.
De prijzen van de verschillende Fresh Omega abonnementen en voor één of meerdere flessen zonder abonnement kunt u vinden en onder het kopje ‘Bestellen’.
Als u een abonnement hebt, kunt u bij ons betalen via automatische incasso. De betaling voor de eerste levering kunt u bij ons betalen met iDEAL. De betaling van de volgende leveringen wordt vlak vóór de bezorging van Mermaids Omega-3 automatisch van uw rekening afgeschreven. Gemakkelijk toch?
Als u een abonnement hebt, kunt u ook ervoor kiezen om achteraf te betalen. Maar het is gemakkelijker om te betalen via automatische incasso.
Bij bestelling van één fles of meerdere flessen zonder abonnement betaalt u met iDEAL, PayPal, Creditcard of Bancontact.
Als u een abonnement hebt, kunt u bij ons betalen via automatische incasso. De betaling voor de eerste levering kunt u bij ons betalen met iDEAL. De betaling van de volgende leveringen wordt vlak vóór de bezorging van Mermaids Omega-3 van uw rekening afgeschreven. Het is ook mogelijk om uw abonnement achteraf te betalen.
Bij bestelling van één fles of meerdere flessen zonder abonnement vindt de betaling direct plaats via de betalingsmethode die u hebt gekozen. Wanneer dit precies gebeurt, is afhankelijk van uw bank en de betaalwijze die u hebt aangegeven.
Een wijziging van uw rekeningnummer kunt u aan ons doorgeven via ons contactschema of door een e-mail te sturen naar info@freshomega.nl. Wij zullen dit dan graag voor u wijzigen.
Door contact op te nemen via ons contactschema of een e-mail te sturen naar info@freshomega.nl of door te bellen naar +31 (0) 629 034 698. Wij beantwoorden graag al uw vragen. Ook horen we het graag als u verbeterpunten of klachten hebt met betrekking tot Fresh Omega, zodat wij continue onze service kunnen verbeteren. Complimenten over onze producten en service zijn natuurlijk ook altijd welkom.
U kunt contact opnemen met de klantenservice via ons contactschema of een e-mail sturen naar info@freshomega.nl. Wij beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk. Wilt u ons liever persoonlijk spreken? Dan kunt u ons van maandag tot en met vrijdag bellen. Wij hebben geen vaste tijden waarop wij bereikbaar zijn. Mocht u geen gehoor krijgen, spreek een bericht in en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.
Modelformulier voor herroeping: download hier als PDF.